دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت
وب سایت رسمی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای رشت
وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان

آدرس :‌ رشت - پل عراق - جنب پل - کوچه شهاب- کوچه فردوسی 1 - دبیرستان معارف صدرا
شماره تماس : 01333355346

مدیر واحد آموزشی : سعید رضایی
معاون فرهنگی : حجت الاسلام یاسر رهنما

باسمه تعالی
پیام مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

چهارم شهریورماه «روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است.

هشتم شهریورماه هر سال یادآور حادثه‌ای غم انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران است که طی آن دو تن از فرزندان صدیق انقلاب و ولایت فقیه (رجایی و باهنر) هدف کینه و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند و آن مردان عرصه خدمتگزاری به ملت سرافراز ایران اسلامی، مظلومانه به شهادت رسیدند.
اکنون با گذشت 41 سال از عروج ملکوتی شهیدان رجایی و باهنر، هنوز عطر خدمت صادقانه و بی‌منت آنان به مردم در سطح جامعه، کارگزاران و دولتمردان امروز کشور را به تلاش در عرصه مدیریت اجرایی کشور ورای تعلقات رایج جناحی و پرتو افشانی اخلاص، صداقت، ساده‌زیستی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه و امام امت در رویکردها و رفتارهای آنان فرا می‌خواند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارکنان دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت تبریک عرض نموده و موفقیت دولت سیزدهم را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.
سعید رضایی
مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای ناحیه 2 رشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۴
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی