دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت
وب سایت رسمی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای رشت
وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان

آدرس :‌ رشت - پل عراق - جنب پل - کوچه شهاب- کوچه فردوسی 1 - دبیرستان معارف صدرا
شماره تماس : 01333355346

مدیر واحد آموزشی : سعید رضایی
معاون فرهنگی : حجت الاسلام یاسر رهنما

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

 

✍یکم تیر ماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گرامی باد .

💠 رهبر معظم انقلاب  :《سازمان تبلیغات اسلامی بحمدالله طی حدود ۴ دهه اخیر منشاء خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن نه تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.》

✍️سازمان تبلیغات اسلامی در حالی وارد سالروز تاسیس خود می‌شود که اینک با تجربه تبلیغی در راستای توسعه فرهنگ دینی، به عنوان یک مرجع غنی جهت شناسایی وضعیت فرهنگی جامعه محسوب می‌شود، این سازمان با گام‌های بلندی که در مسیر تبلیغ و اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ دینی جامعه برداشته، سرمایه‌ای عظیم و گرانسنگ در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت ، فرا رسیدن روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به تمامی فعالان این عرصه، مبلغان ، مجموعه سازمان مدارس صدرا ، موسسات وابسته ی قرآنی ، هیئات مذهبی ، ریاست و کلیه مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی تبریک عرض می‌نماید.

✅دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت 


"وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان"

🌐 وب سایت رسمی
❇️ SadraRasht.blog.ir

معاونت فناوری و امور هوشمند سازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۰۵
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۶
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

 


#پیام_تسلیت 

سی و دو سال از رحلت پیر جماران می گذرد و در رنج بی التیام فقدانش، تنها اندیشه حفظ میراث بزرگ اوست که عاشقان را به بودن و ادامه دادن برمی انگیزد.
قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران و به ویژه دانش آموزان ، اولیا ، کادر اداری و آموزشی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه ها ، مسألت داریم.
.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 آدرس صفحه رسمی اینستاگرام
 
✅ @sadra.rasht

کانال ایتا ‌و شاد :
✅ @sadra_rasht

وب سایت مدرسه :
✅ SadraRasht.blog.ir

 دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت 

وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۹
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

✅بیانیه رسمی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت در قدس شریف

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ(سوره عنکبوت/آیه ۴۱) 

 

✍مثل حال آنان که خدا را فراموش کرده و غیر خدا را به دوستی و سرپرستی برگرفتند (در سستی و بی‌بنیادی) حکایت خانه‌ای است که عنکبوت بنیاد کند و اگر بدانند سست‌ترین بنا خانه عنکبوت است.

 

پیروزی جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی بر رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، هیمنۀ پوشالی این رژیم جعلی را به مذلت کشید . بار دیگر این پیروزی، طرح عقیم و ننگین معامله قرن را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

 

 دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای رشت ضمن تبریک به مردم شریف فلسطین و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت خاطرنشان می‌کند که یقیناً با استمرار مقاومت و وحدت فلسطین، نابودی رژیم‌های ظالم نزدیک‌تر شده است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

 دبیرستان معارف اسلامی صدرا

وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان

@sadra_rasht

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۲۶
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت