دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت
وب سایت رسمی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای رشت
وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان

آدرس :‌ رشت - پل عراق - جنب پل - کوچه شهاب- کوچه فردوسی 1 - دبیرستان معارف صدرا
شماره تماس : 01333355346

مدیر واحد آموزشی : سعید رضایی
معاون فرهنگی : حجت الاسلام یاسر رهنما

۲ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

✍پیام مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای رشت در پی اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَٰلِکُمْ وَأَنَّ اللَّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکَافِرِینَ
سرنوشت مؤمنان و کافران، همان بود که دیدید. و خداوند سست‌کننده نقشه‌های کافران است.
سوره انفال / آیه18

بار دیگر در پی شکست مفتضحانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تزریق ناآرامی و اغتشاش به درون ایران که با طراحی و پشتیبانی امریکا و اسرائیل و حمایت مالی تجزیه طلبان رقم خورد ،دولت‌های اروپایی این بار با طرح مضحک قرار دادن یکی از بازوان مقتدر جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروهک های تروریستی چهره واقعی خودشان را به نمایش گذاشتند.

سپاه پاسدران انقلاب اسلامی یکی از مردمی ترین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر پاسداری و دفاع از حریم جمهوری اسلامی و دفاع از مسلمین جهان و تامین امنیت کشور در بحران های مختلف در کنار مردم بوده است . در سیل، زلزله ‌، مقابله با ویروس کرونا ‌و هر بحران دیگری که جان مردم در خطر بود سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و نیروهای جان برکف و مخلص این نهاد مقدس در کنار مردم بوده اند و امروز مردم هم در کنار سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خواهند بود چون به فرموده امام خمینی رحمت الله علیه " اگر سپاه نبود، ، کشور هم نبود"

پاسخ ایران به این ملیجک‌بازی بسیار سخت و پشیمان‌ کننده خواهد بود.
بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از کارکنان، دانش آموزان ، شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان اقدام غیر حقوقی، غیراخلاقی و جاهلانه را در باره قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی به شدت محکوم کرده و بار دیگر با فرزندان حضرت روح الله (ره) در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تجدید بیعت می نماییم که در حفظ، حراست و پاسداری از این انقلاب الهی همراه و هم صدا باشیم.

سعید رضائی
مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت 
@sadra_rasht

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۰۱ ، ۲۳:۲۷
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت


✍پیام مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت در محکومیت اقدام موهن نشریه سخیف" شارلی ابدو"

بسم الله الرحمن الرحیم

«یریدون أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»
(سوره صف آیه 8)

🔸"کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت."

هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی نشانگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان اسلام است.
سیاه نامۀ فرانسوی شارلی ابدو که سابقه دیرین در پخش و نشر مطالب موهن و سخیف بر علیه مقدسات دارد، یک مرکز ضددینی است که خط مشی آن نیز بر همین مبنا شکل گرفته است. این نشریه که به اراجیف‌ پراکنی مشهور است تحت عنوان کاریکاتور و طنز، دیکته صهیونیزم جهانی بر علیه مقدسات ملت‌ها را به تصویر می‌کشد  که اخیرا نیز کینه اربابان یهودی خود نسبت به مقام عظمای ولایت  را به شکل کاریکاتور ابراز و منتشر کرده است.

استکبار جهانی و دولت های معاند از جمله فرانسه حال که دیده اند نتوانسته اند از اغتشاشات اخیر بهره ببرند و مردم همچنان وفادار به آرمان های خود باقی مانده اند می کوشند عقده حقارت خود را اینگونه به نمایش بگذارند .
کینه‌توزی و دشمنی خفاشان جهالت نسبت به نور حقیقت یک امر تازه و بدیعی نیست. 
دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت اقدام سخیف این سیاه نامۀ فرانسوی را محکوم کرده و اقدام فوری و محکم و مناسب را از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی کشورمان تقاضا دارد.

سعید رضائی ارتش آبادی

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رشت
@sadra_rasht

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۰۱ ، ۱۸:۱۴
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت