دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت
وب سایت رسمی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای رشت
وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان

آدرس :‌ رشت - پل عراق - جنب پل - کوچه شهاب- کوچه فردوسی 1 - دبیرستان معارف صدرا
شماره تماس : 01333355346

مدیر واحد آموزشی : سعید رضایی
معاون فرهنگی : حجت الاسلام یاسر رهنما

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

باسمه تعالی
پیام مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

چهارم شهریورماه «روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است.

هشتم شهریورماه هر سال یادآور حادثه‌ای غم انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران است که طی آن دو تن از فرزندان صدیق انقلاب و ولایت فقیه (رجایی و باهنر) هدف کینه و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند و آن مردان عرصه خدمتگزاری به ملت سرافراز ایران اسلامی، مظلومانه به شهادت رسیدند.
اکنون با گذشت 41 سال از عروج ملکوتی شهیدان رجایی و باهنر، هنوز عطر خدمت صادقانه و بی‌منت آنان به مردم در سطح جامعه، کارگزاران و دولتمردان امروز کشور را به تلاش در عرصه مدیریت اجرایی کشور ورای تعلقات رایج جناحی و پرتو افشانی اخلاص، صداقت، ساده‌زیستی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه و امام امت در رویکردها و رفتارهای آنان فرا می‌خواند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارکنان دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت تبریک عرض نموده و موفقیت دولت سیزدهم را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.
سعید رضایی
مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای ناحیه 2 رشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۲۳
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

جناب آقای ابوالفضل غلامی

دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت

با سلام و احترام

کسب رتبه دوم آسیا در مسابقات کاراته و اخذ مدال نقره را خدمت شما ، خانواده محترم ، دبیران و کادر مدرسه تبریک عرض می کنم . 

ان شا الله همواره در تمام مراحل زندگی خود موفق و موید به تایید الهی باشید .

با تجدید احترام

سعید رضائی 

مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای ناحیه ۲ رشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۵۲
دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت